Linn


jag känner att för mkt deppinlägg har hänt här.
Och det sjuka är att jag inte är deppig alls. har aldrig varit heller.
Jag är lycklig (a)
Men såklart det finns småsaker som gnager.. men vafan ;)



Den senaste tiden har det varit helt jävla underbart. Jag har fått nya helt underbara vänner.
& jag har både varit hatad (ganska rolig historia, 3 tjejer, om inte fler, arga på lilla mig haha)  & älskad.
de senaste veckorna har det hänt så jävla mkt så jag knappt kommer ihåg allt.
Men nu är allt helt underbart.
Jag älskar er , mina vänner. Ni vet vilka ni är. <3


Mitt nya liv börjar NU.
Jag har så många planer att jag bara spricker av glädje!
Ikväll ska jag pierca naveln. Jomen lycka till med det. Jag kommer lipa & skrika & slåss.
Men vafan, efteråt kommer det vara fett värt det :D
Jag är lyckligare än någonsin.
Det beror på 3 saker.
men tar inte det här.

Favoriterna just nu: Hold my hand - akon & michael jackson
                            Worlds greatest - r kelly
                            Don't stop believin' - journey
                            Falling in love - mcfly


Mcfly<3



Kommentarer
Postat av: Saga

På något sätt känns det som att jag knappt är med bland dina vänner längre.. :(

2009-07-28 @ 19:10:16
URL: http://sagathellman.blogg.se/
Postat av: Sally

åh shit. vikken sammanträffande. tänkte häromdagen på att jag ville pierca naveln så går du och göra det idag. hihihi xD Jag vill också , jag vill! :'( så himla fint,

2009-07-28 @ 21:18:28
Postat av: becca.

LINN ÄR BÄST! <3

2009-07-29 @ 20:00:35
URL: http://beccariikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0