Grrrrrr på Sean Faris.

I går var jag i sommarstugan hela dagen .
Min morbror är den bästa morbrorn man kan ha. Får mig att le varje sekund.
Finfint väder till & från.
Sen var det kallt som fan ibland. USCH på't.
Städade lite i sommarstugan (som är min mormors btw) .
Hittade morfars gamla skjorta & jeans.. Saknar dig morfar<3
Jag sa åt folket att låta de hänga kvar eftersom mormor säkert vill det.
Det var ju hans sommarstuga också ..<3

Sen åkte jag till Becca bby!
Sov där!
Idag vaknade vi runt 3 ?! helt sjuka  är vi.
Vi damsög , dammade & tvättade golv xD
Såg förjävligt ut efter mina nattliga besök hahahah.
Sen såg vi på film , sleepover! det är då helvete vad Sean Faris är snygg.
Vi dog lite.& sen lite till.
Grrrr på han!!

Imorn blir det att leka med Becca igen & kanske bästis fidde :D

Puss på rumpan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0