Gör så då om du så jävla mkt vill.

Dagens fråga:
Om man cuttar en död nisse, börjar det blöda då?


Igår var det bio med Mia,johan & Jocce. Vi såg Harry Potter. Helt ok film :))
Rolig var den ibland iaf (a)
Myys...


Jag vet inte vad jag vill längre, nyss var allt helt klart .
Jag typ dör snart. & när jag är död , då lovar jag att ni får cutta mig.
Fråga inte varför när ni håller i cuttarsaken , utan bara gör det.


Btw; var på a6 en stund igår med mamma, inhandlade då massa smink & bh&trosor & jeanskjol.
DÅ VET NI.
Och får ju inte glömma det vikigaste på dagen, Mat.

Kommentarer
Postat av: Fredrik<3

Ingen dödar dig gummsan<3

2009-07-28 @ 12:52:04
Postat av: becca.

Lilla LIMM, jag finns för dig :))

Älskar dig & saknar dig :O

2009-07-28 @ 13:55:06
URL: http://beccariikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0