Gitt soom faen.

Rubriken :ENDAST för att becca slår mig när jag säger så. hihihihi.

Idag har jag spenderat dagen hos Becca (:
Fisken & eken koooom hit också. MYYS :D :D<3
Sen kom Willee & Kestii och tog dom ifrån oss :(
Sen kom Sannisälskling & tog deras plats! Vi tre hade det myyyyys :D
Vi gick till happyy time & köpte pizza (a) Ellr inte jag för jag är paaank hihi.
Påvägen dit träffa vi på Robiiin bl.a.
tack för pratstunden flicks <3

Nu ska jag & becccaaaa se film & sen ska vi nanna.
Imorn blir det att sticka en sväng till pappi & sen stan & sen FEST. :D
Tagga som fan.

Btw, fick ett sms innan som gjorde att mitt hjära stannade. nästan.
Hahahah. livet är verkligen skrattretande ibland.
Han är liiiiiiiiiiiiite efter i tankarna , den där nissen.
LITE efter. LITE sent påtänkt.


PUSS på allas rumpor. <3


Kommentarer
Postat av: Sally

Taaaagga ikväll ! :D

2009-07-24 @ 11:50:03
Postat av: TUMMEN

FAN VA GITTTTTTTTT LINN!

2009-07-24 @ 13:05:48
Postat av: Saga

Oj oj oj då Linn ;)

2009-07-24 @ 20:18:56
URL: http://sagathellman.blogg.se/
Postat av: becca.

Jag älskar dig också baby! :D

Haha, gitt!



<3

2009-07-25 @ 20:42:29
URL: http://beccariikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0